poniedziałek, 21 maja 2012

Półfabrykaty do wyrobu biżuterii

Dzisiaj w końcu przyszłą do mnie przesyłka ze sklepu Beads.pl , już nie mogłam się na nią doczekać, aż dzisiaj listonosz przyniósł mi te cudeńka. Zamówiłam sobie bazy do kamei ( kamee kupiłam w sklepie Pasart) i sporo zawieszek, które chcę wykorzystać do robienia bransoletek podobnych do LILOU. Przesyłka pięknie zapakowana a w woreczku w środku mały gratis. Udało mi się na szybko zrobić parę zdjęć i zaraz biorę się do tworzenia. A Was zachęcam do odwiedzin tych sklepów, może znajdziecie coś dla siebie, można znaleźć super rzeczy w promocyjnych cenach..

Bazy do kabaszonów i kamei pod wisiory i broszki


Mała przymiarka kamei do bazy 


Kamee ze sklepu Pasart


 Zawieszki do bransoletek Beads.pl


  Zawieszki do bransoletek Beads.pl


 Zawieszki do bransoletek Beads.pl


 Zawieszki ze sklepu Pasart




Zapakowane cudeńka

Ja rozglądam za promocjami i fajnymi rzeczami bo w tym roku chcę zrobić swoje stoisko na AGROBIESZCZADACH, które odbędą się w Lesku w ostatni weekend lipca. Niby jeszcze 2 miesiące, ale czas tak szybko leci... Staram się już powoli kompletować rzeczy na tą imprezę, żeby potem nie robić wszystkiego w tydzień. Jakbyście widziały jakieś fajne promocje w sklepach z koralikami, z artykułami do decoupage  to piszcie! A jak macie doświadczenie w wystawianiu się na takich targach to będę wdzięczna za rady. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz