niedziela, 22 czerwca 2014

Pracowity długi weekend

Witajcie, czy też tak macie że na jakiś czas musicie coś zostawić, żeby do tego wrócić z nową energią? Ja tak mam (i wcale nie jestem z tego dumna...). Mam nadzieję, że jeszcze tu czasami zaglądacie, ja postaram się teraz bywać tutaj częściej i pokazywać Wam moje prace. Dzisiaj kilka prostych bransoletek wykonanych z pomocą mojej siostrzenicy, która z całą swoją szczerością przy segregowaniu koralików zapytała: ciocia pamiętasz, że jak już umrzesz to wszystkie twoje buty na obcasie są moje? Tak, pamiętam. To jeszcze pamiętaj koraliki chcę :). Nic innego nie zostało cioci jak testament przed 30-tymi urodzinami jeszcze napisać... A oto nasze "małe dzieła"








  

2 komentarze:

  1. ...jak ja kocham rzemyki. Ślicznę są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne kolorki w sam raz na lato :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń