czwartek, 7 czerwca 2012

Moje nowe hobby - bransoletki makramowe (Bransoletka SHAMBALLA)

No tak mnie wciągnęło wyplatanie takich bransoletek, że już jestem po lekturze książek, kursów na innych blogach na temat węzłów makramowych i oglądaniu przykładów biżuterii wykonanych tą metodą. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się zrobić jakiś fajny naszyjnik albo jakąś bardziej skomplikowaną bransoletkę. Dzisiaj wypróbowałam zrobić bransoletki z węzłem spiralnym i parę gdzie wykorzystuję 2 kolory sznurka. Dziękuję Kasi z bloga Joycraft-Lusi za inspirację, bo to u niej zobaczyłam takie bransoletki i mnie zauroczyły. Wczoraj jak byłam na zakupach i w sklepie z biżuterią zobaczyłam takie bransoletki z różnymi koralikami w cenie od 39 do 59zł za sztukę to cieszę się, że mam takie sprawne dłonie ;-).












1 komentarz:

  1. jestem pod dużym wrażeniem, jak bardzo się rozwijasz. i cieszę się, że możemy się nawzajem inspirować, cmoki :)

    OdpowiedzUsuń