niedziela, 10 czerwca 2012

Trochę decoupage'u

Na weekendzie udało mi się porobić trochę rzeczy, ale zaczynam się łapać na tym, że jak przychodzi co do czego to stwierdzam, że nie mam fajnych motywów. Mimo 80 wzorów serwetek, kilkunastu papierów ryżowych i papierów do decoupage'u ciągle mi mało. Może to kwestia tego, że już mi się znudziły, albo motyw nie pasuje do przedmiotu, który właśnie ozdabiam. Chyba muszę trochę odpocząć, a jak wszystko nabierze mocy urzędowej, to łatwiej pójdzie. Najgorsze jest to, że powoli się nie mieszczę w pudłach, o bałaganie, który mi zawsze towarzyszy podczas pracy nie mówię. Muszę chyba poważnie się zastanowić nad jakąś małą pracownią w domu albo jakimś kącikiem gdzie będę mogła trzymać swoje materiały i gdzie nikt mi nie będzie przeszkadzał. Jakieś dzisiaj mam takie nerwy, że wszystko mnie drażni, a do tego nawet zdjęcia nie wyszły. Też tak czasami macie?


Wymiary 20,5 x 18,5 x 8,5 cm.






Taca średnia 27,7 x 17 cm. Wysokość 8,5 cm.



Taca mała 25 x14,5 cm. Wysokość 7,3 cm.



Wymiary  14.5 x 11 cm. Wysokość 4,5 cm.


1 komentarz:

  1. Wrzosowa Dolinko, wszystko jest piękne, a okrągłe pudełko i maczki cudo, zdjęcia też ok :). po prostu potrzebujesz troszkę dystansu, uśmiecham się do Ciebie i wysyłam dobre myśli. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń