środa, 28 grudnia 2011

High Heels...

"Szpilki dają kobiecie 25% więcej mocy, 50% więcej pewności 100% więcej seksapilu!" 
Marilyn Monroe


Korzystając z wolnej chwili w domu zabrałam się za porządkowanie swojej szafy... I oprócz setek ubrań, których pewnie już nigdy nie założę znalazłam pełno torebek z czasów młodości mojej mamy, które są nawet całkiem całkiem, pełno spódnic, które kiedyś uwielbiałam i mogłam chodzić w nich przez cały rok! Obojętnie czy to było lato, czy zima zawsze ubierałam spódnicę i buty na obcasie. Spódnic w szafie miałam około 50! Różne kolory, fasony, długości i zawsze szukałam ich second handach, ze względu na kroje, materiały a przede wszystkim cenę - całe 2,50 zł za sztukę! Pewnego dnia jednak coś mi się stało w głowę i spódnice poszły w odstawkę, a jej miejsce zajęły spodenki i trampki...
Dzisiaj przeglądając zdjęcia w internecie doszłam do wniosku, że najwyższy czas zainwestować w buty na wysokim obcasie i wrócić do dawnego "ja". Jak dokopie się do wszystkich moich zdobyczy to pokażę Wam zdjęcia. Do najcenniejszych rzeczy jakie znalazłam w "szmateksie" należy czarny żakiet z metkami, nieużywany z cena oryginalną 1700$, a na metce napis Christian Lacroix!! Dalej wisi w szafie w takim stanie jak go przyniosłam do domu, i zastanawiam się czy go sprzedać, bo chyba bym się bała w nim wyjść na miasto :D. Jeżeli macie jakieś pomysły gdzie najlepiej sprzedawać ubrania, będę wdzięczna za info :) A teraz parę zdjęć butów na wysokim obcasie, w których się wręcz zakochałam...
















                                            (zdjęcia pochodzą ze strony http://weheartit.com )

2 komentarze:

  1. piękne szpilki, sama mam sentyment do podobnych. żakiet od lacroix z lumpexu? toż to u mnie nawet takich cudów nie ma ;) jeśli chcesz go sprzedać, to chyba najlepiej na ebay.com,

    pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie rewelacja! :D Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń